Երաշխիք և վերադարձ

Եթե ցանկանում եք չեղարկել ձեր գնումը նախքան ապրանքը ստանալը

  1. Պատվերի չեղարկում. Դուք կարող եք չեղարկել ձեր պատվերը նախքան այն առաքվելը՝ կապվելով մեր աջակցման թիմի հետ:
  2. Փոխհատուցում. Եթե դուք չեղարկեք ձեր պատվերը մինչև այն առաքվելը, վճարված գումարը ամբողջությամբ կվերադարձվի ձեզ:

Եթե ցանկանում եք փոխանակել ապրանքը նմանատիպի հետ

  1. Փոխանակման պայմաններ. Ապրանքների փոխանակում հնարավոր է, եթե ստացված ապրանքը չի համապատասխանում կայքի նկարագրությանը կամ հայտնաբերվում է արտադրական թերություն։
  2. Փոխանակման կարգ. Ապրանքը փոխանակելու համար պետք է կապվել աջակցության թիմի հետ՝ նշելով նկարագրելով խնդիրը և տրամադրելով ապրանքի լուսանկարները:

Եթե ցանկանում եք վերադարձնել խոտան ապրանքը

  1. Խոտան ապրանքների վերադարձ. Եթե գնված ապրանքում թերություն է հայտնաբերվել, դուք իրավունք ունեք վերադարձնել ապրանքը երաշխիքային ժամանակահատվածում:
  2. Վերադարձի գործընթաց. Կապվեք մեզ հետ վերադարձը մշակելու համար՝ նշելով պատճառը և կցելով թերության լուսանկարը: Ապրանքը պետք է վերադարձվի իր սկզբնական փաթեթավորմամբ:

Եթե ցանկանում եք վերադարձնել ձեր գումարը

  1. Փոխհատուցման պայմաններ. Գումարի վերադարձ հնարավոր է, եթե պատվերը չեղարկվել է նախքան այն ուղարկելը, կամ եթե ապրանքը թերի է կամ սխալ է առաքվել:
  2. Վերադարձի կարգ. գումարի վերադարձ ստանալու համար պետք է հարցում ներկայացնել աջակցման թիմին՝ նշելով վերադարձի պատճառը և պատվերի մանրամասները:

Լրացուցիչ պայմաններ

  • Վերադարձի ժամկետներ. Գումարի վերադարձը կատարվում է օրենքով սահմանված ժամկետում՝ վերադարձված ապրանքը ստանալուց հետո:
  • Առաքման ծախսեր. ապրանքը վերադարձնելու ծախսերը կրում է գնորդը, բացառությամբ խոտանված ապրանքի վերադարձի դեպքում:
  • Ապրանքային տեսքի պահպանում. Ապրանքը վերադարձնելու կամ փոխանակելու համար այն պետք է չօգտագործված լինի և պահպանի իր սկզբնական տեսքը, փաթեթավորումը և կոմպլեկտացիան:
Զամբյուղ
Scroll to Top